Figyelem,felnőtt tartalom

Ez az oldal erősen szexuális tartalmú írásokat és képeket tartalmaz.
Ha nem múltál még el 18 éves,akkor kérlek hagyd el az oldalt.

Ide kattintva kijelentem, hogy elmúltam 18 éves, valamint beleegyezek a sütik (cookie) használatába.

A horgászat - erotikus

Beküldő:Kitti

A nevem legyen Kitti, a korom pedig 18. Tavaly nyári történetet írok meg, ami több mint különös volt. Én sem tudom igazán, hogy miért így alakult, de talán nem is fontos.
Zolival, a szomszéd fiúval néha el szoktam menni horgászni. Páran már azt hitték, hogy járunk, ami nem igaz. Gyerekkorunk óta szomszédok vagyunk, és együtt nőttünk fel. Mivel én egyke vagyok, ő meg küzdősportra jár, így mindig is ő volt a bátyám helyett a bátyám. Az erős nagytesóm.
A közös horgászat úgy szokott kinézni, hogy ő horgászik, én meg nézem. :D Megtanított már bedobni, meg halat fárasztani, de inkább napozni szoktam. És igen, bikiniben. De Zolira soha nem gondoltam sem gyengéd érzelmekkel, sem erotikus gondolatokkal. Nem akartuk elrontani a kapcsolatunkat semmi ilyesmivel. Na jó, nem mondom, hogy egyszer-kétszer nem esett jól, hogy bikiniben lát, sőt volt már olyan eset is, hogy bugyiban voltam előtte, de ezekből soha nem lett folytatás.
Megint 3 napos horgászatra mentünk. Ezt úgy kell elképzelni, hogy egy pici tó, ami nem messze van tőlünk, szóval semmi nem indokolja azt, hogy ott aludjunk sátorban vagy a faházban. De ott szoktunk, mert úgy sokkal jobb. Zoli mondta, hogy van három barátja, akik eljönnének. Sokszor találkozott már velük, és megszállott horgászok ők is. Sőt, horgásztak már egy hétig is együtt máshol, de most eljönnének ide. Először nem örültem, de azt mondta, hogy ketten nagyon kedvesek, és csak egyikük hibbant. De Zoli bármikor ellátja bárkinek a baját, szóval megvédene, ha arról lenne szó. Így belementem.

Aznap reggel találkoztunk. Két tényleg nagyon aranyos srác jött. Az egyik kicsit inkább pufi, de nagyon intelligens, és finom modorú. A másik átlagos külsejű, szintén nagyon kedves. A harmadikuk tényleg kilógott közülük, mert nagyon idétlen is tudott lenni Jó pasi volt, de nagyon idétlen! Velem nem volt szemtelen, de folyton hülyéskedett. Mikor bemutatkoztak, akkor kezet csókolt például.
Volt két sátruk, meg széthajtható ágyaik, és nekünk is egy sátrunk, meg a kis faház. Mire mindent felállítottak, legalább egy óra eltelt. Előkerült egy hűtődoboz is, és benne jó sok sör, meg whisky. Balázs, aki az idétlen volt hármuk közül fogyasztotta belőle a legtöbbet, és mire felállították a felszerelésüket, már jól megalakultak, de főként ő. Bókolt is sokszor, de mindig csak annyira, hogy ne lépjen túl egy bizonyos határt. Engem ez eleinte nagyon feszéjezett, de aztán láttam, hogy nem fog semmi rosszat tenni, így egy idő után már csak bosszankodtam miatta. Nem is idétlen, hanem inkább bunkó volt. Végül is felemás érzéseim voltak vele kapcsolatban. Mert be kellett valalnom magamnak, hogy tetszik, de azt is, hogy nagyon bunkónak tartom.

Az első napon elég korán haza is mentem, mert nem éreztem magamat ott olyan jól, mint szoktam. Zoli aggódott is miatta, és megígértette velem, hogy másnap ott maradok. Hát megígértem. Másnap elég korán ki is mentem, és megmutatták a képeket, hogy az este két szép halat is fogtak. Egyiket Balázs, a másikat pedig egy másik fiú. Megint elég korán elkezdtek inni, és akkor kezdődött el ennek a furcsa pár napnak az a jellegzetes hatása rám. Én is ittam egy doboz sört, bár nem szeretem, de végül én is sokkal oldottabb lettem. Nagyon meleg kezdett lenni, és Balázs levette a pólóját, meg két másik fiú is. Látszott rajt, hogy valamit sportol, mert jó alaklja volt. Szívesen néztem, de azért annyira nem mertem megbámulni, hátha észreveszi rajtam Már felhevülve mondta is nekem, hogy kövessem a példájukat, de nálam természetesen megengedett a fürdőruha. Hiába voltam oldott, azért zavarba hozott az ilyen kijelentésével, és mondtam, hogy nemsokára én is átöltözöm. Hát úgy voltam még egy kicsit, de végül is tényleg bementem a faházba, és felvettem egy bikinit. Direkt visszafogottat. Mikor visszamentem, megdicsértek, hogy milyen csinos vagyok, ami azért nagyon jól esett Balázs előadta magát, hogy milyen megtiszteltetés lenne, ha ő kenhetné be a hátamat, és már jött is oda, hogy elvegye a naptejet. Én nem is tudtam igazából ellenkezni, mert zavarban voltam tőle, így kivette a kezemből, és mondta, hogy üljek le. Letettem a megszokott helyére a matracot, leültem rá, ő pedig egyből elkezdett bekenni. Fú, nagyon jó érzés volt. A közelsége is, és az, hogy beken. Attól pedig, hogy egy bunkónak tartottam, még furcsább volt az egész.
Kicsit benyúlt a bikinim pántja alá is hátul, és mondta, hogy ott is védeni kell, mert ha kibontom napozáshoz, akkor az a rész se maradjon ki. Ettől persze megint mardosni kezdett a bizsergés a hasamban, mert eléggé vizuális típus vagyok, és láttam magam előtt, hogy a jelenlétében leveszem a bikini felsőmet. Végzett, aztán megpuszilta a fejemet.
Az egyik fiúnak volt egy kapása, és egy nagyon nagy pontyot sikerült fognia. Alig tudták kiszedni, mert az alkohol és a nap együttesen megtette a hatását mindannyiukra nézve. Tíz kiló fölötti volt! Balázs egyből megjegyezte, hogy mivel még nincs tizennyolc, ezért nem *8220 cumiztatja meg. A többiek erre elkezdtek jajgatni, hogy nehogy itt is elkezdje! Kérdeztem, hogy miről beszélnek, erre Zoli felvilágosított, hogy ha 18 kiló fölötti halat fog, akkor beteszi a szájába. Nem kellett nekem több, egyből elvörösödtem Balázs azonnal szabadkozott, hogy egyáltalán nem teszi bele, csak a szájához teszi, mert nem akarja hogy megsérüljön a hal. Ahogyan fogalmazott: *8220 akkorára úgysem tudja kinyitni a száját. Én ettől csok még jobban zavarba jöttem. Aztán Balázs megkérdezte, hogy tényleg, én hány éves vagyok? Pirosló arccal mondtam neki, hogy 17, mire mondta, hogy látod, te sem vagy még 18! Ő ezen nagyon jól szórakozott, én pedig szinte ott sültem meg attól, hogy az a pasi mond nekem ilyeneket, aki tetszik.
Ahogyan a nap folytatódott, egyre másra fogták a halakat. Olyan nagy nem jött még egy, de kisebbek igen. Én a hasamról a hátamra fordultam, hogy úgy napozok tovább, de Balázs már ott is volt, mint ha minden pillanatban arra készült volna, hogy felálljon, és odaérjen hozzám, mielőtt kinyitom a naptejet. Mondta, hogy a hivatásos bőrfelület védőmmé léptette elő magát, és szemtelenül már tette is a naptejet a kezére. Nem tudtam mást tenni, mint hátra dőltem. Ő pedig elkezdte bekenni a hasamat, lassan, és én annyira élveztem Először csak középen, aztán felment a melleim fölé, a nyakamig, de a cicimet elkerülte azért, és végül vett még a kezére, és azt mondta, hogy ide vissza kell térnie. Erre újra a hasamat kente be, de közvetlenül a bikini alsóm vonala mellett. Én nem is vettem észre, de szorítottam a kezeimet, úgy izgultam. Biztosan látta is rajtam. Bizsergett az egész testem, de mikor az alsóm mellett kezdett bekenni, már odalent is Végzett, és kérdezte, hogy jöhetnek-e a lábaim. Mondtam, hogy köszönöm azokat nem kell, majd én, de nem hagyta magát, és a kezeimet még bekente. Amikor a tenyeremet is, és fogtuk egymás kezét, az is olyan élvezettel töltött el Egy egészen kicsit talán meg is szorítottam a kezét, magamtól, de hunyva volt a szemem, így nem láthattam, hogy mit reagált rá.

Megint kibontottak egy-egy sört, Balázs meg megint whiskyt ivott, és a nap végére teljesen lerészegedtek. Még Zoli is, pedig rá egyáltalán nem jellemző. Én is megittam még egy doboz sört, és én is éreztem a hatását. Elkezdett sípolni a kapásjelző, és Balázs botja volt az. Kérte, hogy vágjak be neki, mert ő nem képes rá, de nem mertem. Odament, bevágott, és elkezdte kihúzni a halat. Mondta, hogy ne legyek bátortalan, menjek oda, majd ő segít nekem. Odamentem, a kezembe adta a botot, és mögém állt. Elment az erőm. Úgy simult hozzám hátulról, mint a teniszoktatók, vagy a golfoktatók, mikor kikezdenek a lánnyal, akit tanítanak. Nagyon zavarban is voltam, és nagyon élveztem is, ami történik. Utáltam is érte, hogy ilyen helyzetbe hozott, és hogy ilyen bunkón viselkedik, de nagyon örültem is a helyzetnek, mert élveztem. Bizsergett minden porcikám. Mire hosszú percek múlva kihúztam a halat a segítségével, már biztos voltam benne, hogy jól éreztem: merev volt a nadrágjában, miközben mögöttem állt és nekem simult. Nedves is lettem tőle, nem tudtam magam előtt sem letagadni. Szerencsére utána le tudtam ülni, mert alig álltam a lábamon, úgy elgyengültek.
Ez a hal is kisebb volt. Estig elfogyott még több alkohol, és a másik fiúk megint fogtak egy szép nagy pontyot. Balázs káromkodott, de aztán áttört inkább nevetésbe. Mondta, hogy lehet hogy az ő csalijában kevesebb a fehérje, ezért kellene még bele raknia. Én már itt sejtettem, hogy megint a bunkóbbik énje fog előtörni belőle, és igazam is lett. Letette a sörét, és tőlem csak 2 vagy 3 méterre elővette a farkát Elkezdte verni, és azt mondta, hogy majd tesz rá mindjárt még fehérjét. A többiek vagy nevettek rajta, vagy hüledeztek, én pedig megint zavarban lehettem, mert mit tagadjam, látni akartam. Nagyon hamar felállt neki, és nagyon tetszett is Balázs farka. Persze elfordultam, mert nem mertem nézni, hátha gondolnak valamit a fiúk, de egy picit néha visszapillantottam rá, mintha úgy tűnne, hogy azt akarom megnézni, hogy abbahagyta-e már? Pedig természetesen nem arra vártam, hogy abbahagyja, hanem csak látni szerettem volna.
Szerencsére nem végzett, és úgy tette vissza a nadrágjába. Annyira nehezen aludtam el azon az estén! Folyton csak Balázs járt az eszemben. Egyfelől fel tudtam volna pofozni, hogy olyan szemtelenül odajön, és hozzám simul, másfelől pedig annyira szerettem volna, hogy megint megtegye! Mérges lettem Zolira is, hogy nem szól rá Balázsra, de rájöttem, hogy azonnal rászólna, ha azt látná, hogy segítségre van szükségem ellene. De mivel nem, ezért hagy. Mint egy igazi, jó báty.

Másnap egy kicsit hazamentem, de kora délután megint kimentem a fiúkhoz. Ők már akkor megint be voltak rúgva, és ahogy megérkeztem, Balázs már nyomta is a kezembe a sörös dobozt. Azt mondta, ez a belépő a bulijukba! Megittam, és mondtam, hogy bemegyek átöltözni. Megkérdezte, hogy nincs-e szükségem segítő kezekre hozzá, de mondtam sértődötten, hogy nincs. Mivel megint zavarba hozott és ilyen szemtelen volt, ezért megint mérges lettem rá! Mikor átöltöztem és kivittem a matracot, ő egyből ott termett, és vette is ki a kezemből a naptejet. Kedvem lett volna elküldeni, de annyira akartam, hogy megint bekenje a hátamat, hogy hagytam magamat. Én hasra feküdtem, ő pedig elkezdte, de annyira finoman, hogy szinte maszírozott. Egy picit markoltam is a matracot, meg láthatóan sóhajtoztam is a kezei alatt, mire ő egyszer csak elkezdte kicsatolni a felsőmet. Megijedtem, de nem is tudtam mit mondani, csak ránéztem. *8220 Nyugi, csak itt is bekenjük. Látod, maradt itt egy kis világos csík. Sokkal jobb, ha ki van kötve. Ezután folytatta az egész hátam símogatását. Miután végzett, szemtelenül azt mondta: *8220 Gondolom így már nem fogsz felülni, hogy bekend a lábaidat, így ezt is rám bízod. Nem tudtam mit felelni rá, de megijedtem, hogy a fenekemet is bekeni a többi fiú előtt, úgyhogy azt mondtam neki halkan, hogy jó, de csak a combjaimig! Ő is halkabbra vette, és mondta, hogy rendben van, és köszöni, hogy ezt is rábízom! Sokszor tényleg fel tudtam volna pofozni, olyan szemtelenül rendezte úgy, hogy hozzám érjen, vagy símogasson, de azt is be kell vallanom magamnak, hogy annyira jól esett, hogy megfordult a fejemben: bárcsak kettesben lennék vele azon az eldugott részen... Mire végzett a lábaimmal, egyenesen nedves lettem. Annyira izgultam, hogy ne lássa rajtam!
Megint jött egy kis megnyugvás, aztán Balázsnak kapása lett. Sokáig fárasztotta a halat, és ez végül egy picivel több, mint 18 kilós lett. Mondták neki a fiúk, hogy nehogy elkezdje, csak örüljön, de ő annyit ivott már, hogy nem tudtak mit tenni ellene. Zolinak adta a telefonját, hogy kapja le a pillanatot, amire készül, és megint elővette a farkát Én ott feküdtem mellettük hason, és mivel ki volt csatolva a bikini felsőm, nem is nagyon tudtam sehova menni. Most nem foglalkoztam vele, hogy mit szólnak a fiúk, hogy nézem, mert emiatt a bolond szokása miatt volt ürügyem nézni. Balázs megint elővette, és elkezdte húzogatni magának, gondolom, hogy felállítsa. Nemsokára merevebb lett neki, és odatette a hal szájához, de nem érintette hozzá, csak mögé tette. Zoli gyorsan készített egy képet, aztán visszaengedték a halat a vízbe. Balázs meg volt őrülve, és mikor visszajött, kicsit rácsapott a fenekemre, és megpuszilta az arcomat. Kérdezte, hogy ugye gratulálok neki? Én meg mint ha természetese lenne, hogy a fenekemhez hozzáér, figyelmen kívül hagytam azt, és örömmel mondtam neki, hogy igen. Ha előző este nem tudtam aludni, akkor most végképp nem Én aludtam a faházban, a fiúk pedig a sátrakban, vagy odakinnt. Az ágyban gondolatban annyiszor eljátszottam azt, mikor hozzáért a fenekemhez Aztán mikor kioldotta a felsőmet, és bekent. Meg a combjaimat, és minden símogatást újból megtettem, saját magammal. Levettem a felsőmet, és hanyatt feküdtem az ágyon. Símogattam a melleimet, mint ha csak ketten maradnánk holnap, és úgy napoznék előtte. Ott is bekenne, símogatna, maszírozna. Kényeztetné a melleimet, és megcsókolna. Annyira beleéltem magamat, hogy a kezem becsúszott a bugyimba, és masztizni kezdtem. Gondolatban Balázs élvezte a testemet szemtelenül, és megint előkerült a farka a nadrágjából. A fejemben cikáztak ezek a gondolatok, és perceken belül elélveztem.

Másnap ezek után már akkor is zavarban voltam előtte, mikor nem tett semmit. Nap közben hazamentem letusolni. A kisházban is volt tus, de jobbnak láttam, ha egy kicsit a fiúk, vagyis Balázs nélkül vagyok. Mikor pedig visszaindultam otthonról, már alig vártam, hogy odaérjek hozzájuk. Balázs adta is a kezembe a sört, és egyből hozzátette, hogy gyorsan váltsak bikinire, mert szeretne már valami szépet is látni. Elmosolyodtam a bókon, ő pedig ettől egyből nyeregben érezte magát. Hozzá is tette, hogy ha segít, hamarabb végzek az öltözködéssel, szóval a bunkó formáját azért megint hozta Leszögeztem, hogy nincs rá szükségem, és bementem a faházba.
Gondolkodtam rajt, hogy látja-e rajtam azt, hogy tetszik, de hiszen nem láthatta. Egy paraszt volt, és nem is gondolhatott ilyent azok után, ahogyan viselkedik velem. Ismét letettem a matracot a szokásos helyre, és Balázs már szolgálat készen várt arra, hogy bekenhessen. Érezhetően halkabban kezdte: A fiúk nagyon kiütötték magukat, és a sátorban alszanak, Zoli meg a kunyhóban. Ez az utolsó nap, így rendesen felöntöttek a garatra.
Rám egy pillanat alatt kiült az izgalom. Kettesben maradtunk, és Balázs be fog kenni. Zavaromban most egyből hanyatt feküdtem, és nem hason kezdtem napozni.
*8220 Most hanyatt fekszel? - kérdezte Balázs, de zavaromban nem is válaszoltam neki. Nyomott egy adag naptejet a kezére, felmelegítette, és őrjítően lassan elkezdett bekenni A hasamnál kezdte. Alapos munkát végzett, a bikini alsómtól egészen a melltartó rész aljáig. Néha már szinte úgy éreztem, hogy egy ujja becsúszik az alsóm alá, és alig-alig, de rázni kezdett a hideg.Aztán újabb adagot vett a kezére, és a mellkasomnál folytatta. Bekente nagyon finoman a nyakamat, egy kicsit a tarkómat is végigsimította, és visszament le, a melleimig. Sokkal bátrabban bekente, mint eddig! Nagyon megilletődtem, és ijedten ránéztem, hogy mit csinál, mire ő csak ennyit mondott: *8220 nyugalom, nem hagyhatjuk, hogy ezek a szépségek leégjenek!
*8220 Jó, de jobban ne! - mondtam neki halkan, ami utólag visszagondolva nem a legkomolyabb ellenállás volt részemről... Ezzel mintegy megengedtem neki, hogy a cicim felét bekenje. De nem tudtam mit tenni, nem voltam teljesen ura a szavaimnak.
Balázs élvezettel bekent felül is, és szó nélkül áttért a lábaimra. Én azt már csak megadóan hagytam. Lélegezni és nyelni is alig mertem közben, így mikor a bikini alsómhoz közel siklottak a kezei, szinte megdermedve hagytam!
Végül megkímélt, és adott egy puszit a homlokomra. *8220 Hosszú még a nap. - mondta, és leheveredett az egyik ágyra. Nekem folyamatosan zakatoltak a gondolataim. Micsoda hülye kis fruskaként viselkedek, hogy a környéken fellelhető legbunkóbb pasinak megengedem, hogy így végigsímogasson, ahol csak kedve tartja. Őrlődtem, és szidtam magamat, de nagy sokára szerencsére eljött a lelki béke. Legalább is egy ideig.

A nap fennmaradó része kapás nélkül telt el, és a fiúk is csak alig-alig szállingóztak ki az alvóhelyükről. Megbeszélték, hogy egy vacsora után mindenki visszamegy aludni, és erőt gyűjt a holnap déli összepakolásra. Azért déli, mert a maradék italt még meg kell inni a vacsorához, és biztosan hosszú idő lesz, míg reggel mindenki összeszedi magát. Nekem is jutott egy sör estére, és miután elfogyasztottam, úgy döntöttem, hogy kinn maradok az egyik ágyon aludni. Balázsra bízták a botokat az éjszaka alatt, így ő is kinn aludt, de ő a matracon. Kicsit feszélyezve éreztem magamat, hogy szívesen beszélgetnék is vele, de miről?! Nem tudtunk beszélgetni konkrétan semmiről az egész ottléte alatt. Jó volt a közelében, de a legtöbb pozitívum, amire számítottam, hogy valami közönséges kijelentéssel megtalál, és ezzel amellett, hogy felidegesít, fel is zaklat kellemesen. Végül arra gondoltam, hogy aludjon csak tőlem néhány méterre a matracon, felügyelve a botokat, én majd elalszom reggelig a kinyitható ágyon, és ezzel az eseménytelen éjszakával elmúlik ez a különös pár nap is, emlékestül, mindenestül.
Hát nem így lett. Balázs matatni kezdett. Felhajtott egy kis maradék whiskyt, aztán felemelte a matracát, és letette mellém, közvetlenül az ágyamhoz. Lefeküdt rá, vagyis félig felkönyökölve felém fordult, és elkezdte simogatni a hasamat.
*8220 Gyere le hozzám a matracra! - súgta oda közelről.
*8220 Miért? Ez volt az egyetlen kérdés, ami eszembe jutott, miközben a kezével a bikini alsó és felső része között cirkált rajtam.
*8220 Mert az ágy túl hangos lenne... - mondta, és elkezdett lehúzni magához. Valamiért nem ellenkeztem. Hagytam hogy lehúzzon a matracra. Ő persze nem maga mellé, hanem magára húzott.
Hanyatt feküdt, én meg ott voltam rajta lovagló pózban, egy pillanat alatt beindulva, de ezt lepleztem, amennyire csak tudtam. A keze a derekamon volt, aztán felkúszott a hátamra, és magához húzott.
*8220 Gyere közelebb, rám!
Éreztem a whiskyt a szájából. Bennem is volt egy kis sör, de nem volt rám hatással. Sokkal inkább az, hogy rajt vagyok, így a testem magától is engedelmeskedett neki. Ráhajoltam, ő meg visszavitte a kezét, már a fenekemre. Hagytam neki. A szám közel volt az övéhez. Közelről néztem a szemébe, ő erre egyre közelebb hajolt, és lesmárolt. Először csak hagytam, hogy csainálja, aztán egyre engedelmesebben nyitottam ki a számat, és végül már én is aktívan részt vettem benne. Micsoda jó érzés volt smárolni akkor és ott, vele!
Közben a kezével simogatni kezdte a fenekemet, és benyúlt a bikini alsómba. Egy perc sem telt bele, de már a puncimat símogatta. Addigra már nagyon nedves voltam. Mikor megérezte, egyből letolta a nadrágját, és húzott néhányat a farkán.
*8220 Szedsz tablettát? - kérdezte
Én csak megráztam a fejemet. *8220 Jó, akkor nem megyek el benned. - mondta, és félrehúzta a bikinialsómat. Még itt is ugyanolyan volt, mint egészen addig. Semmi kedvesség azért, mert most fogja betenni, hanem ugyanaz a majdnem közönséges pasi! De nem érdekelt. Élveztem, hogy megkap.
Odafeszült a kőkemény farka a puncimhoz, és két-három mozdulatból már fel is húzott rá Nem is tudok más kifejezést írni erre! Tövig volt bennem, én meg csak kapaszkodtam a matracba. Dugott és csókolt. Mélyen be, aztán vissza. Néha összekoccantak a fogaink is, mert sem a dugással nem akart leállni, sem a smárolással. Mert ez az volt, nem is csókolózás! Engem annyira feszített a farka és a vágy, hogy ziháltam rajta. Annyira feszült a puncim és az egész hüvelyem, hogy éreztem, hogy nem tud tovább fokozódni, hanem egyszer csak túlbillenek. Azért is, mert Balázs egyre csak mozgott bennem, megállás nélkül. Nőttön nőtt bennem a feszültség, míg egyszer csak átbillentem, és megfeszültem. Visszatartottam a lélegzetet, és felkészült a testem az élvezésre. Balázs érezte, ezért még gyorsabb iramra kapcsolt. Megsemmisültem rajt. Átkozottul megdugott. Nálam pedig eljött az orgazmus. Elélveztem!
Olyan erősen húzódott össze a testem, hogy nem bírtam Balázson feküdni, félig felültem. Pont bele, tövig a kemény farkába. Még az utolsó mozdulatokkal is felnyársaltam magam rajta. Ő ugyanennyire élvezhette, mert mikor nekem már lecsillapodtak az összehúzódások, és egyre gyorsabban nyomta tövig magát bennem, és megszorított két oldalt a kezeivel, ahol fogott. Tudtam, hogy nála is eljött. Előrébb hajoltam, hogy ki tudja venni. Megtörtént, ő is elélvezett. Kihúzta belőlem, és rámarkolt, aztán teljesen megfeszült testtel húzott rajt pár utolsót. Az egész spermáját rámspriccelte, közben a bal kezével húzott magához. Jó sokáig tartott neki, mire lenyugodott.
Mellé dőltem a matracon. Balázs megcsókolt, és felém fordulva nézett. Adott egy törölközőt, amivel letörölhettem magamat, és visszadőltünk mindketten.
*8220 A matracon alszunk? - kérdezte.
*8220 Egy ideig. Aztán visszamegyek az ágyra.
*8220 Jó.
És így is tettünk. Mellette aludtam el, de az este visszafeküdtem az ágyra.

A másnapi készülődés már kicsit oldottabb hangulatban telt, mint az előző napok. Nagyon sokáig tartott összekészülniük, és délelőttre maradt még két kapás is. Az egyikben én is segítettem az egyik fiúnak. Nagyon jó érezték magukat, és én is. Az előző éjszaka pedig különös volt, és felejthetetlen.

Tetszett ez a szex történet? A véleményed számít!
Tetszik (78)        Nem tetszik (104)

Szólj hozzá a chaten, ha beszégetni szeretnél a történetekről!