Figyelem,felnőtt tartalom

Ez az oldal erősen szexuális tartalmú írásokat és képeket tartalmaz.
Ha nem múltál még el 18 éves,akkor kérlek hagyd el az oldalt.

Ide kattintva kijelentem, hogy elmúltam 18 éves, valamint beleegyezek a sütik (cookie) használatába.

Niki a kurva

Beküldő:Karcsika

Vagy három éve történt amikor az egyik alkalommal akivel jártam elhívtam,hogy menjünk el egy Balatoni hosszú hétvégére ismerkedni.Itthon nem volt alkalmam arra,hogy gerincre tegyem,mert a szállásán mindig megjelent valaki.Így aztán egy csütörtöki napon felültünk a vonatra és elmentünk a Balatonra. Már a vonaton is másképp viselkedett, mert itthon mindig ha miniszoknyát hordott is sose látszott ki a bugyija.

A vonaton megmutatta az utasoknak az áttetsző rózsaszínű bugyiját és nem zavarta az sem,hogy az egész combja kilátszott, Megkért ,hogy menjek el a bűffé kocsiba és hozzak egy kis kólát,mire elmentem és amikor visszaértem csodálkozva láttam,hogy a vele szemben ülő srác simogatja a lába közét. Mikor észrevettek a srác visszaült a helyére és én is le tudtam ülni. A fővárosba leszállt a simogató srác és amikor már lehetett látni a Balatont felállt és én is felálltam mellé,

Mivel miniruha volt rajta és elkezdtem simogatni a derekát, majd a seggét nem szólt semmit. Ahogy a ruha alá nyúltam már szólt, hogy ne akarjam itt mindenki előtt megdugni. Mondtam neki menjünk ki a budira,de arra nem volt hajlandó.Mikor megérkeztünk akkor derült ki azért nem akarta,hogy megdugjam a vonaton,mert a simogatós srác már megdugta,az ölibe ült és teleengedte a pináját gecivel.

Mikor lezuhanyozott odajött hozzám letolta a gatyámat és bekapta a farkamat,majd ráült és meglovagolta, majd mielőtt elsült volna a farkam leszállt róla és a seggébe illesztette a farkamat és megint ráült. Persze ez sokkal szorosabb volt mint a pinája és hamar tele is ürítettem a gecimmel. mikor kicsúszott a seggéből a farkam egyszerűen ráült a számra és beleengedte a seggéből kifolyó gecit, de mondta ne nyeljem le,mert szeretné kiszívni a számból.

Na ez is jól kezdődik gondoltam,hiszen a vonaton egy ismeretlennel kefélt és két heti ismeretség után már megbasztam a pináját és a seggét is. Mikor bementünk zuhanyozni addig játszott és szopta a farkamat amíg teleélveztem a száját amit aztán le is nyelt. Mondta ez esett ma a legjobban. Nagyon szeretem a gecid ízét.

Kimentünk a strandra és amikor rájött,hogy egy nudista strandon vagyunk azonnal levett magáról mindent. Megfogta a kezemet és mondta menjünk körbe nézzük meg a többieket is . Kiderült,hogy rendszeresen jár a strandra, de a nudistára,mert szereti mutogatni magát, amit meg is lehetett érteni,hiszen 95-ös mellei voltak és úgy álltak mint a cövek kemények és rugalmasak voltak. A pináján a szőr csak egy körcsíkot alkotott és a kör közepébe a szeméremdombon egy pápaszemes pillangó volt tetoválva kiszínezve ami a tekintetet is oda vonzotta.

Meg is kérdezte hogy tetszik mire csak elismeréssel tudtam válaszolni. Az első ötven méteren már vagy hárman leszólították,nem zavarva hogy mással van és mire egy félóra múlva visszaérkeztünk már egy sereg férfi volt a cuccaink körül. Örömmel állapította meg,hogy lám vannak itt is négerek,meg nagy faszú nemzetiségek és a legtöbbjüknek körülmetélt farkaik voltak.

A vízbe sikerült megint megkefélnem és megígérte nekem,hogy amíg mellette maradok és nem megyek el az ismerősökhöz egyedül addig ő is csak velem foglalkozik, de ha otthagyom az első komával aki leszólítja elmegy és nem jön vissza.
Estére lementünk kajálni és persze rögtön felkérték táncolni, de elutasította a kérést. Persze amikor velem jött el szinte rám mászott és élvezte,ahogy simogatom a seggét és felcsúszik a ruhája.

Csodálatos egy teremtés vagy mondtam neki, de miért ültél bele a vonaton a srác faszára.Még mindig azon jár az eszem,mire közölte,hogy régebről ismerte és gondolta hamar végezni fog és nem gondolta,hogy ilyen hamar visszaérek.Az egész éjszakát végigkeféltük és reggel fáradtan mentünk ki a strandra. ott aludtuk ki az éjszakai életet. Mikor néha felébredtem mindig gyönyörködtem a csajba aki különböző pózokban aludt és mutogatta a bájait.

Ez így ment szombatig amikor is elmentünk vitorlázni egy három árbocosra aki az egyik szomszéd volt ahol feküdtünk. Mivel ők is meztelenül voltak és a három gyereke is mi sem vettünk magunkra semmit és nagyon jól éreztük magunkat. Délben nagyot kajáltunk,majd lefeküdtünk egy kicsit pihenni és én elaludtam és kiabálásra ébredtem. Kiderült,hogy a kapitány addig hergelte a csajomat,míg az bekapta a kapitány faszát és nagyot kefélt vele,majd ezt látta meg a felesége.

Persze nagy církusz volt,hiszen a feleségét a kapitánynak már én is sokszor próbáltam megkefélni, de sose sikerült és mindig ha elmentünk ketten bevásárolni ,mindig úgy vigyáztam rá mintha a saját feleségem lenne,de sose tapogattam meg. Ettől kezdve teljesen felborult minden a csajomat bezártam a fülkémbe és rávettem a kapitány feleségét basszunk ki a csajommal engedjük rá a legénységet. úgy is történt a négy matróz srác amíg ki nem értünk a partra megállás nélkül baszta és mindig teleengedte a csaj pináját gecivel.A csajt és amikor kikötöttük felmentünk a szállásra és elköszöntünk egymástól. Odaadtam a jegyet,hogy haza tudjon jönni de többet nem foglalkoztam vele.

A csaj hiába sírt óbégatott engem már nem érdekelt és valakit felszedett,mert este a étteremben három sráccal volt kajálni. Másnap hazajöttem és a vonaton folyton zaklatott,hogy béküljünk ki , de mondtam nekem elégvolt az ismeretségedből. Hát ezért érdemes elvinni egy feleségjelöltet,hogy megtudjam,hogy kurva vagy sem.

Sajnos a végén mégis olyan kefélőgépet vettem feleségül aki többször kefélt másokkal mint én kajáltam.

Tetszett ez a szex történet? A véleményed számít!
Tetszik (90)        Nem tetszik (104)

Szólj hozzá a chaten, ha beszégetni szeretnél a történetekről!