Figyelem,felnőtt tartalom

Ez az oldal erősen szexuális tartalmú írásokat és képeket tartalmaz.
Ha nem múltál még el 18 éves,akkor kérlek hagyd el az oldalt.

Ide kattintva kijelentem, hogy elmúltam 18 éves, valamint beleegyezek a sütik (cookie) használatába.

A barátnő nem tudott jönni

Beküldő:tóni

Haverral megbeszéltük, hogy a hosszú hétvégére egy nudista kempingbe megyünk én a nejemmel és ő a barátnőjével, kempingezni. Külön kocsival, külön sátorral terveztük péntek reggel az indulást.
Indulásnál kiderült, hogy a tervbe egy kis hiba becsúszott, ugyanis a barátnőnek egy halaszthatatlan családi ügye miatt itthon kellet maradnia. Na gondoltam, lőttek a közös szexorgiának, amire titkon számítottam.
Azért fürödni, úszkálni bulizni lehet, ezért megkérdeztem a tinédzser korú lányomat, aki nagyanyjánál töltötte a nyaralását, hogy volna -e kedve velünk tartani, -és volt.
Így, mi hárman az én kocsimmal, barátom pedig egyedül a kocsijával vágtunk neki.
Nekem egy kis ifjúsági 4 személyes sátram volt, a barátomé is négy személyes, de nem ifi, kicsit nagyobb. Felajánlotta, hogy az ő sátrába legyünk és ne állítsuk mind a két sátrat fel. Célszerűnek tűnt, mivel csak egy sátorhelyet kellet így fizetnünk.
A sátor felállt, mi pedig pucérra vetkőzve (mivel ez egy nudista fürdőhely) csobbantunk a kellemesen hűs vizű tóba. Jókat úsztunk, kellemesen éreztem magam miközben gyönyörködtem a szebbnél szebb hölgyek mindent megmutató bájaikban. Egy vízibiciklit is béreltünk, ezt főleg a lányom kedvéért, amivel körbe jártuk az egész partmentét. Sok érdekes dolgot láthattunk e közben. Itt-ott főztek, napoztak és volt ahol kis erotikus jeleneteknek lehettünk szemtanúi. A lányom csak kuncogott.
-Láttad apu! Hogy ezek miket csinálnak!
Egy nyalakodási akció zajlott épp egy nádassal bástyázott területen.
Kissé arrébb egy csónakban egy hölgy kacarászott miközben alighanem a két férfi csiklandozhatta.
A kései ebéd után kicsit elfáradva lepihentünk a sátorba. Kb. 20 perc szunyókálás után egy légy az orromra szállt és megébredtem.(erre nagyon érzékeny vagyok) Körül néztem és láttam mindenki alszik. Úgy feküdtünk, hogy lányom a jobb szélen, mellette a nejem, majd én és másik szélén a barátom. Mindannyiunk meztelenül, és csak nekem állt fel a faszom. A barátom is rendesen fújta a kását, a farka pedig csak úgy ernyedten lifegett. Hölgyem félig hason, egyik lábát felhúzva, a pináját jól láthatóan kitárva aludt. Én nem bánom, gondoltam, óvatosan megközelítem és halkan,hogy a többiek ne, hogy észrevegyék óvatosan becsúsztatom neki. A hegyét kicsit benyálaztam és már is benne voltam.
-Csak csendesen- súgta, miközben ráeszmélt, hogy ilyen társaságban mi történik vele. Szerencsére a két szélső mélyen alukázott. A sok szépséges és kívánatos nők látványa, meg néhány esemény úgy felkorbácsolta nemi ingeremet, lehet ezért is , hát nem tudtam annyira csendesen inkább vehemensen lökdöstem az édes puncikába az egyre nagyobb gyönyöröket élvező farkincámat. Annyira jó volt, meg kicsit aggódó is, hogy nem is akartam elélvezni, inkább sokáig érezni ezt az izgalmi állapotot, ezt a kéjt. Kis szünetet tartva újra felfuttatni. Egyszer csak
- De jó nektek- szólalt meg a hátam mögött a barátom.
Hűha, ez megébredt, eszméltem. A nejem szinte görcsbe rántotta magát. Úgy össze szűkült a puncija, hogy majdnem elélveztem, de nem. Na most mit csináljak? Hűha, itt a lányom is és ha ő is észre veszi?
Hát gondoltam egyet.
A hölgyem próbált lassan lecsúszni a farkamról és próbált visszahúzódni. Nos azért én ezt nem engedtem, egyik kezemmel szorosan tartottam. A másik kezemmel megfogtam a kezét, kicsit fordítottam is rajta és barátom már eléggé álló farkához vezettem. Kicsit először ellenkezett, legalább is úgy tűnt, de utána lassan el kezdte húzkodni rajta a bőrt. Asszonyomat rajtam teljesen átfordítottam,de még hátulról a farkam a pinájában, közelebb nyomtam. Barátom csak nézett csodálkozva, miközben megfogtam a farkát és húzni kezdtem hölgyem pinája felé. Én kihúztam a lucskos punciból a farkamat és bele gyömöszöltem a kicsit ugyan kisebb, de kőkeményre felizgult farkat a kis éhes puncikába. Mindkettőjüket átöleltem, hogy a behatolás minél nagyobb legyen. Nejem a hátát én a hölgyemen át a seggét markolásztam, miközben ő lökte mint egy kis angyal. Egyszerre csak kis hörgésekkel, szuszogásokkal, rángásokkal megtörtént. Jól tele élvezte a puncikát, még a pléd is úszott gecijétől. A még transzba levő hölgyemet a tele lőtt puncijával a farkamra húztam és egy gyors dugványozásba kezdtem. A száját már be kellet fognom, hogy a kéjes hangjai fel ne ébresszék a lányunkat. Így lőttem én is bele, a tele punciba.
- Húú, de elaludtam,- szólalt meg a lányom ébredezve.
Azt sem tudtuk, hogy takargassuk magunkat a plédekkel.
Az esti diszkóba elkísértem a lányomat.
-Apu, én mindent hallottam, csak nem akartam, hogy...
- Nem vagy féltékeny és szereted anyut? kérdezte.
- Szeretem és nem vagyok féltékeny- válaszoltam.
Megnyugodott és vidáman táncolt a diszkóban, persze ott már kiöltözve a hasonló korú fiukkal. Ezalatt a barátom és nejem nem állva táncoltak a sátorban.

Tetszett ez a szex történet? A véleményed számít!
Tetszik (120)        Nem tetszik (126)

Szólj hozzá a chaten, ha beszégetni szeretnél a történetekről!